Învată cum să îți validezi conceptele și ideile înainte să te apuci de lucru.

  • 3 ore de conținut video
  • 13 lecții video
  • Slides prezentare
  • Quick checklist cheat sheet
  • Sesiune Q&A
Înscrie-te acum
mă Înscriu acum

Îți lipsește o comunicare eficientă

Poate fi dificil să exprimi în cuvinte anumite concepte vizuale și de aici apar neînțelegeri. Când traduci cuvintele în imagini, scapi de presupuneri și îți ușurezi munca.

Nu îl implici pe client în procesul creativ

Procesul creativ trebuie să fie ca o conversație unu la unu. Dacă noul client nu face parte din acest proces, tot ceea ce ajungi să livrezi stă sub semnul întrebării. Iar aceasta este o cale sigură spre eșec.

Un ocean infinit de revizii

Simți că reviziile cerute de către client nu se mai termină. Yup, it sucks. Prin îmbunătățirea procesului tău creativ vei reuși să închizi "robinetul-de-revizii" aproape de tot.

Cu ce rămâi după workshop?

  • Înveți cum să îți îmbunătățești semnificativ procesul creativ
  • Îl convingi pe client de ideile tale înainte să te apuci de treabă
  • Vei știi cum să definești valorile și caracteristicile brandului
  • Vei înțelege cum se face legătura dintre fonturi, culori și valori
  • Înveți cum să îți prezinți munca eficient
  • Cum scapi de reviziile interminabile și cum salvezi timp prețios
  • Devii sigur pe tine pentru că știi exact ce ai de făcut și nu vei mai face lucrurile altfel (pe bune)

Salut! Ștefan Asafti aici...

Sunt freelancer specializat în graphic design și branding. Fac asta de peste 15 ani, timp în care am purtat mai multe pălării: de la Art director, UX/UI la consultant și project manager.

Munca mea a apărut în diverse publicații digitale, printre care Behance, LogoLounge 10-11-12, Logo Design Love, Awwwards, iar unele proiecte și-au luat zborul și au ajuns virale.

Din 2017 am început să creez conținut online, iar în 2020, deși anul părea compromis, am lansat oficial Librăria de Design - locul în care creativii învață cum să gândească dincolo de design.

Înscrie-te la workshopul Mood Boards Pro

Înscrie-te acum 97€
Ce conține workshopul

Ce urmează să înveți mai exact la workshop?

Introducere

Începem cu un mic overview al workshopului și îți prezint pe scurt care sunt subiectele pe care le vom aprofunda. Vorbim despre moodboards, stylescapes și despre toate bătăile de cap de care te scapă toolurile acestea.

Ce faci înainte să arunci cu idei

Vom puncta cu exactitate fiecare pas pe care trebuie să îl faci înainte să dai drumul la cisterna cu idei. Acești pași sunt deseori trecuți cu vederea și luați de-a gata, dar sunt esențiali pentru a-ți eficientiza procesul creativ.

Cum scoți la suprafață valorile clientului

Identitatea, personalitatea și comunicarea unui brand gravitează în jurul valorilor acestuia. Vei învață cum să extragi de la client informații detaliate și clare, astfel încât să eviți confuziile și să înțelegi ce înseamnă mai exact pentru el aceste valori.

Scurtă călătorie în viitor

Ca în orice aventură, personajul principal are nevoie de un ghid în călătoria sa pentru a putea să evolueze. Well, în cazul ăsta personajul principal este clientul, iar tu ești ghidul său. Destinația finală? Versiunea din viitor a clientului. Vei învăța cum să îi prezinți conceptul tău, astfel încât să îi câștigi încrederea și să conștientizeze că se află pe mâini bune.

Cum definești direcțiile vizuale?

Aici îți explic cum poți face cele mai bune asocieri, în așa fel încât să creionezi niște direcții vizuale solide.

La cules de imagini

Îți voi arăta cum să colectionezi rapidissimo imagini de calitate, fără să pierzi vremea. Pe lânga asta, îți voi arăta cum să sortezi imaginile adunate în funcție de direcțiile vizuale pe care le-ai definit.

Obiectivizarea culorilor

Vorbim despre culori, semnificația acestora și despre cum să găsești o soluție cât mai elegantă în cazul în care clientul își dorește o combinație de culori specifică, dar nepotrivită de te doare inima.

Personalitatea fonturilor

Intrăm puțin și printre caractere unde îți explic cum poți scoate la suprafață puterea fonturilor.

Exemple de mood boards

Și pentru că teorie fără practică nu e, îți arăt câteva exemple de mood boards avansate care și-au făcut treaba excelent.

Cum prezinți mood boardurile la client

Aici intrăm în detalii spicy despre tips and tricks prin care îi prezinți mood boardurile, astfel încât să îți conturezi o direcție cât mai clară despre așteptările clientului.

Exemplu practic

Șiii practică din nou! Îți arăt cum să iei fonturi, imagini și alte resurse și să le compui frumos, plus alte șmecherii tehnice pe care este bine să le știi.

Q&A

La Grande Finale: o sesiune de 30 de minute de Q&A în care îți voi răspunde cu cel mai mare drag la toate întrebările, nelămuririle, obiecțiile sau plângerile pe care le vei avea. Am glumit la partea cu plângerile.

Cui se adresează

Clar ție, dacă ești graphic designer, îți dorești să duci colaborările tale la alt nivel și vrei să:

  • înveti cum să creezi un mood board eficient
  • definești cu exactitate conceptul vizual înainte să te apuci de treabă
  • îți organizezi procesul creativ astfel încat să știi cu precizie care sunt următorii pași
  • îl implici pe client în procesul tău și aduci claritate în comunicarea cu acesta
  • depășești așteptările clientului pentru că lucrezi ca un adevărat pro
Prețurile nu includ TVA. Dacă dorești factură pe persoană juridică, trimite un email cu datele firmei pe adresa contact@librariadedesign.ro. Vei avea factura pe email cât ai zice “mama yo quiero”.