Scapă de proiectele nedorite: învață să alegi clienții și să valorifici fiecare experiență în design
Dacă te-ai săturat să iei proiecte shitty și random, trebuie să-ți reamintesc că nu există proiecte sau joburi nașpa, doar manageri horror sau în cazul tău, clienți nepotriviți cu cerințe dubioase, time management incert și/sau obiective neclare.
Îmi amintesc atunci când eu am pățit-o. Nu a fost fain deloc, m-am simțit lovit bine în corazonul meu de designer mega pasionat de munca lui și super prins într-un proiect care mi-a stors și ultima picătură de motivație.
Nu am să dau detalii despre cine, ce, cum pentru că nu despre asta e vorba, însă vreau să știi că I feel you. E nasol să aterizezi în proiecte care nu-ți aduc nicio satisfacție.
De regulă, asta se întâmplă atunci când ești la început de drum și tinzi să accepți tot ce vine spre tine. Se prea poate și să nu ai încredere că poți livra rezultate bune și atunci te complaci în proiecte "meh".
Nu aș vrea să cred că Universul te-a blestemat taman pe tine cu tot ce poate fi mai shitty pe piață. Așadar, eu zic că această problemă are câteva remedii bune despre care ar fi bine să discutăm în cele ce urmează:
În final, te las cu o idee: toate proiectele care nu ți-au plăcut sunt o sursă de învățare și de cunoaștere. Toate, fără excepție, au contribuit la evoluția ta. So, tratează-le ca pe un dar și vezi cum le poți transforma în veritabile atuuri pentru viitor.
Ne simțim onorați atunci când avem ocazia să colaborăm cu oameni dedicați și creativi. 🙃 Dacă vrei să ni te alături în aventura de a crea content educațional pentru designerii români, dă-ne un semn la join@librariadedesign.ro