mă Înscriu acum

Nu știi cum să creezi o ofertă de preț care dă rezultate?

No problemo, nu e rocket science. Știm că poate să pară complicat atunci când...

Te întrebi dacă ceri prețul corect pentru munca ta

Atunci când nu ești sigur de prețul pe care ar trebui să îl practici, ajungi să te frustrezi pentru că nu câștigi suficient. Probabil ți s-a întâmplat și ție să scazi din preț, pentru a fi sigur că nu vei pierde proiectul.

Ai tendința de a te subestima

 ... și astfel ajungi să muncești mai mult pentru bani mai puțini. Când munca depusă versus preț nu corespund, trebuie să schimbi ceva. Partea bună este că atunci când îi prezinți clientului o ofertă bine structurată, atât așteptările tale, cât și ale clientului devin clare.

Discuția cu potențialul client îți dă emoții

Și este absolut firesc. Cu toate acestea, atunci când un client îți adresează o întrebare și nu știi cum să răspunzi, sădești îndoială în mintea lui. În fond, clientul apelează la serviciile tale pentru că vrea ca un profesionist să îi rezolve problema.

Stai zen, cu toții am trecut prin fazele astea. Tocmai din acest motiv am creat workshopul Opțiuni de preț: să-ți faci colaborările mai ușoare.

Cu ce rămâi după ce parcurgi workshopul?

  • vei învăța să stăpânești una dintre cele mai bune modalități de ‘pricing’
  • te vei putea prezenta ca un profesionist care dovedește că își ia în serios munca
  • vei afla care sunt întrebările care te pot pune în dificultate și vei ști cum să îți pregătești răspunsurile
  • vei realiza că mindsetul și procesul de lucru sunt atât de firești, încât nici nu știai că ai nevoie cu adevărat de ele

Sneak peek

01

Lecții video

Vei avea acces la 10 lecții video ușor de parcurs, din care vei învăța să creezi oferte de preț după o structură clară.

02

Frameworkul

Este un fișier în format excel care te va ajuta să construiești o ofertă de preț fulgerător de rapid și într-un mod foarte clar.

Framework oferte de pret
Glosar de definitii
03

Glosar de definiții

Pentru a evita orice tip de neînțelegeri sau incertitudini, este recomandat să îi prezinți clientului un mic dicționar prin care să definești livrabilele pe care le pui la dispoziție.

04

Denumiri creative pentru pachetele de prețuri

Atunci când îți denumești pachetele într-un mod creativ, dai de înțeles că ești atent la toate detaliile, iar acest lucru te ajută la personalizarea brandului tău. Vei avea acces la o listă cu nume creative, prin care poți să îți valorifici ofertele de preț.

Denumiri creative pentru pachete de preturi
Ghid de librabile pentru companii
05

Ghidul de livrabile pentru companii

Este un tool care te ajută să ai o evidență clară a livrabilelor  pe care poți să le pui la dispoziția clientului, în funcție de cele mai populare industrii. Astfel poți să mergi liniștit la întâlnirea cu clientul, fără să îți faci griji că uiți să incluzi ceva în ofertă.

06

Lista de întrebări pentru clienți

Dacă vei parcurge workshopul, vei auzi la un moment dat că trebuie să faci o mică muncă de detectiv  înainte de întâlnirea cu un client. Ei bine, vei primi ca bonus și o listă de întrebări, împreună cu toate explicațiile necesare, care să te îndrume în discuția propriu-zisă cu un client.

Intrebari pe care le pui clientilor
Exemplu de oferta reala
07

Exemplu de ofertă reală

Și pentru că exemplele reale fac ca teoria să fie asimilată mai ușor, îți punem la dispoziție, ai ghicit: un exemplu de ofertă reală, care să te inspire atunci când vei fi nevoit să creezi o ofertă de preț.

08

Template-uri editabile

Ca să fie treaba treabă, vei avea acces la template-uri în format de InDesign și Keynote, aranjate frumos, pentru a-ți prezenta oferta.

Templateuri editabile, InDesign si Keynote
Instructor Stefan Asafti
Autor

Ștefan Asafti

…freelancer specializat în graphic design și branding. Cred cu tărie că designul poate fi învățat de oricine, iar misiunea mea este să îți arăt cât de ușor poți face acest lucru. Nu e rocket science 🚀

Am lucrat ca graphic designer, web designer, ux/ui designer, project manager, consultant si art director la diverse agenții și companii de IT. În orice caz, am renunțat la toate titlurile astea. Fac ce-mi place și ceea ce trebuie făcut.

Munca mea a apărut în diverse publicații digitale, printre care Behance și LogoLounge, iar unele proiecte și-au luat zborul și au ajuns virale. Cel mai cunoscut este The Greatest Brandversations.

Îmi place să creez conținut educațional pentru graphic designeri și să repet că: “Azi eși om, mâine designer”

Ai acces exclusiv la comunitatea privată LDD

...locul în care vei fi înconjurat doar de oameni de calitate, alături de care poți să crești și mai frumos.

Comunitatea Libraria de Design

Află răspunsuri

La orice întrebare ai avea nevoie de răspuns, ne vei avea la dispoziție și suntem fericiți să îți putem fi de ajutor.

Rezolvă probleme

99% din obstacolele cu care te întâlnești, vor fi rezolvate deja de un alt membru al comunității.

Cunoaște oameni faini

Comunitatea este căsuța noastră, unde vei găsi doar persoane cu respectul în buzunar și conținut de calitate.

Designerilor le place

Peste 200+ de cursanți și-au crescut venitul făcând oferte de preț mai bune

Răzvan Burciu
Founder @Just Mad
Un proces step-by-step care să te ajute să îți creezi o strategie mulată pe serviciile tale.
Ca oameni care lucrează în industria asta a design-ului de un set bun de ani, sincer putem spune că ce a făcut Ștefan aici e brici. Ne-a plăcut foarte mult modul în care expune framework-ul, explică foarte clar, dă exemple la tot pasul, nu lasă loc de întrebări, practic este genul de conținut pe care efectiv poți să-l iei și să îl aplici imediat.
Casi Țârlea
Graphic Designer
A fost printre cele mai atent realizate și utile workshopuri pe care am avut ocazia să le parcurg.
Am urmat multe workshopuri online din domeniu ca să-mi pot dezvolta relațiile cu clienții, networking-ul, procesul de creație și stabilire a prețurilor. Cu toate astea, nu exagerez când spun că acesta a fost printre cele mai atent realizate și utile workshopuri pe care am avut ocazia să le parcurg. Tot acest mindset și mod de lucru despre care vorbește Ștefan pare atât de firesc acum încât nici nu mai știu cum m-am organizat în acest sens până acum.
Cătălina Cimpoeșu
Graphic Designer
Toate materialele extra furnizate sunt de real ajutor.
Abilitățile de negociere și de prezentare a propriei munci nu au fost dintotdeauna punctele mele forte pentru că de multe ori tindeam să mă subestimez și să muncesc mult mai mult pentru a fi recompensată cu mult mai puțin. Parcurgând workshopul, am reușit să îmi structurez mult mai bine ideile despre cum ar putea să reacționeze un client atunci când purtăm o conversație pentru a îi putea oferi niște răspunsuri plasate în direcția potrivită și a anticipa anumite situații inconfortabile.
Adrian Mironescu
Brand Strategist @Wiron
Acest workshop de pricing îți oferă o structură logică.
Tocmai am avut plăcerea să parcurg workshopul de pricing realizat de Ștefan. A venit mănușă pe ceea ce fac și chiar într-un moment propice, al unei ofertări importante astfel încât mi-am putut optimiza procesul cu succes. Acest workshop de pricing îți oferă o structură logică, cadrul și uneltele prin care să scapi de un stres și să transformi oferta ta într-un deal excelent.
Mark Repa
Brand Identity Designer
Cred că punctele forte ale acestui workshop sunt pașii progresivi pe care îi parcurgi și claritatea cu care sunt explicate toate aspectele.
Am ales acest workshop pentru că este singurul disponibil în comunitatea românească de design. După ce l-am parcurs, am observat un grad ridicat de încredere a clienților față de serviciile pe care le ofer, deoarece am început să justific punctual ce am de oferit și în ce context. De asemenea, am mai multă grijă la factorii psihologici care pot infulența orice discuție cu un client.
Ioana Alina Ban
Graphic Designer
Îmi place organizarea, atenția la detalii, implicarea și explicația chiar și celei mai mărunte idei.
În urma workshopului am acumulat informațiile de care aveam nevoie. Mi-am pus multe întrebări înainte de începerea lui și eram sigură că răspunsul îl voi găsi aici. Mi-am confirmat că nu există o rețetă sau un ghid de “cele mai bune practici de a fi propriul tău consultant în vânzări”, însă mă bucur că acum există sfaturi și experiențe reale, pe înțelesul tuturor, către a-ți crea propriul ghid a modului tău de lucru - pentru că până la urmă despre asta e vorba, de asta avem nevoie cu toții.
Alexandru Purcărea
Graphic Designer
Workshopul îți oferă un nou mod de a gândi oferta de preț.
Un workshop foarte util pentru toti freelancerii, dar mai ales pentru designeri.
Alexandra Nicula
Brand Designer
Chiar și după 5 ani de experiență am rămas cu foarte multe idei bune.
Mi-a plăcut enorm acest workshopul de strategie pentru ofertarea proiectelor! Chiar și după 5 ani de experiență am rămas cu foarte multe idei bune prin care pot să îmi optimizez procesul de ofertare. Ștefan e unul din cei mai buni creatori de conținut pentru designeri din România și face ca totul să pară foarte simplu, ușor de înțeles și de implementat.
Dalibor Vasiljević
Brand Strategist @Rainfall
Workshopul “Opțiuni de preț” este unul dintre cele mai valoroase pe piața din România.
Fiind în limba română, este ușor de parcurs și de înțeles, în special pentru designerii care sunt la începutul carierei și care doresc să crească valoarea propriului business. Ștefan a cuprins cele mai importante elemente ale procesului de design: negociere, ofertare, diverse moduri în care putem evita întrebări capcană și altele.
Dan Pușcaru
Graphic Designer
Ceea ce m-a impresionat la acest workshop este claritatea prezentării și structurarea informațiilor.
Am fost foarte curios de abordarea unui coleg din "breaslă" pe subiectul opțiunilor de preț, nu a unei persoane de vânzări sau de marketing și nu am fost dezamăgit să rezonez cu multe lucruri pe care Ștefan le povestește. E foarte ușor de urmărit și de aplicat conținutul din workshop, în special partea practică, iar pentru fiecare subiect, răspuns sau întrebare există exemple realiste!
Noemi Pongracz
Graphic Designer
Am primit răspunsuri la întrebări pe care nici nu credeam că ar trebui să mi le pun.
Workshopul asta nu numai că m-a învățat o groază de lucruri despre cum să-mi valorific munca dar mi-a dat și încredere în mine!
Alexandra Stamin
Graphic Designer
Efectiv a reușit să mă ajute să înteleg și să facă lumină acolo unde era beznă totală.
Daca ar fi ceva de spus, iar asta mi-am demonstrat-o chiar mie (Toma necredinciosul)...ca si in multe alte cazuri, schimbarea incepe cu tine! (acest workshop este pana acum, cea mai buna investitie a mea in materie de workshopuri din domeniu). God bless you!
Am aplicat întocmai sugestiile tale și țin să-ți spun că au mers 100%, la modul în care clienții merg aproape mereu pe a 3-a variantă, which is awesome, că nu mă așteptam deloc la asta.
Bogdan Andrișan
Graphic Designer

Ai 100% garanția banilor înapoi

În cazul în care acest workshop nu este pentru tine ai 14 zile în care poți cere banii înapoi. Pe bune, no stress ✌️

Salut! Ștefan aici. Vreau să îți vorbesc puțin despre ce îți garantez dacă achiziționezi workshopul Opțiuni de preț. Îți vei crește veniturile din proiectele tale de identitate vizuală sau branding. Vei învăța să creezi oferte astfel încât să îți îmbunătățești rata de conversie a clienților. Pe lângă asta vei afla care sunt întrebările care te pot pune în dificultate și vei ști cum să îți pregătești răspunsurile. Folosind materialele puse la dispoziție te vei putea prezenta ca un profesionist care dovedește că își ia în serios muncă.

Ai promisiunea mea că învățând tehnica asta de pricing n-ai să mai faci altfel ofertele. Vei realiza că mindsetul și procesul de lucru sunt atât de firești, încât nici nu știai că ai nevoie cu adevărat de ele. Personal folosesc această modalitate de ofertare de ani de zile și sunt 100% sigur că va funcționa și pentru tine.

Totuși dacă ți se pare că acest workshop nu este pentru tine, ne poți trimite un email la contact@librariadedesign.ro în termen de 14 zile de la începerea workshopului și îți vom înapoia toți banii, fără obligații, fără formulare ciudate de completat și fără niciun comentariu sau întrebări existențiale. Nada. Și nici nu ai de așteptat, pentru că refund-ul este instant. Da e așa de simplu!

Ce conține workshopul

Cuprins

Introducere și obiectivele workshopului (3:05)

Scopul acestui prim video este să te ajute să îți creezi o imagine de ansamblu despre workshop. Îți vei face o idee despre obiectivele pe care le-am setat și vei afla cu ce vei rămâne după ce îl parcurgi.

Strategii de preț - Cum să aplici teoria în viața reală (12:04)

Această lecție este un mic overview al strategiilor de preț: avantajele și dezavantajele fiecăreia, definim componentele ofertelor de preț, îți dezvălui mici trucuri psihologice. În plus, vei afla care este strategia de preț cea mai eficientă.

Framework-ul - Prezentare generală (2:49)

Vorbim despre framework: ce este, de ce avem nevoie de el și care sunt componentele lui. Un mic bonus: frameworkul vine și în variantă descărcabilă.

Discuția cu clientul - Un ghid de bune practici (9:47)

Întâlnirea cu un potențial client poate să îți dea emoții. Ai la dispoziție un mic ghid de bune practici pentru cele 3 momente cheie: înainte, în timpul și după întâlnire. Din categoria: ”Ce este ok să faci” și ”Oh, no! God, please, don’t do it!”

Cum să creezi oferta de preț folosind framework-ul (9:54)

Vei învăța să creezi o ofertă de preț cap-coadă cu ajutorul framework-ului și vei afla câteva informații practice care te vor ajuta să iei cele mai bune decizii atunci când vine vorba de ofertare.

Glosar de definiții - Livrabile și driveri de valoare (12:30)

Colaborările merg bine atunci când tu și clientul sunteți pe aceeași lungime de undă (mai ales când vine vorba despre lucruri de bază precum livrabilele). Este important să îți ajuți clientul să înțeleagă exact ce îi oferi, așa că am creat glosarul de definiții, un tool care vine atașat la ofertă, pentru a-ți ușura treaba și pentru a te asigura că nu apar neînțelegeri.

Personalizarea ofertei folosind un template (10:00)

În această lecție vei putea accesa template-urile de InDesign și Keynote ale ofertei de preț. Îți voi lăsa și câteva ponturi despre cum să le completezi și să le personalizezi din punct de vedere estetic + câteva sfaturi pentru momentul în care trimiți oferta clientului.

Obiecții - Cum răspunzi la întrebările capcană (7:17)

Hai să o zicem pe aia dreaptă: nimănui nu îi plac întrebările capcană, mai ales atunci când nu ești pregătit pentru ele. În această lecție îți voi arăta cum să le abordezi ca un pro. Iată niște mici hinturi: limbajul corpului, cunoașterea psihicului uman, înțelegerea intențiilor din spatele unor cuvinte, dos and don’ts.

Aprobarea ofertei - Cum să nu o dai în bară pe ultima sută de metri (1:38)

Mare-i fericirea atunci când primești OK-ul de la client și îți confirmă că îți acceptă oferta. Totuși, acesta este momentul în care poți să o cam dai în bară. Din acest video vei învăța cum să nu faci asta.

Concluzie - Gânduri de final (1:08)

That’s all, folks! Sperăm că ți-a plăcut acest workshop și că informațiile regăsite aici au fost valoroase pentru tine. Ne străduim să îți punem la dispoziție content de calitate și suntem recunoscători pentru orice feedback.

Cui se adresează

Ție, dacă vrei să înveți să creezi oferte de preț prin care îmbunătățești rata de conversie a clienților.

Acest workshop este pentru tine dacă lucrezi în graphic design și vrei să:

  • câștigi mai mult din creația de identități vizuale
  • înveți să creezi o ofertă de preț de la A-Z
  • știi exact care sunt întrebările pe care să i le adresezi clientului
  • afli cum să adresezi obiecțiile clientului
  • te prezenți ca un profesionist și să câștigi încrederea clientului
Întrebări frecvente cu răspunsuri concrete

Poate te întrebi

Ce se întâmplă după ce achiziționez workshopul?

Viteza luminii este mic copil pe lângă viteza prin care primești acces la workshop. INSTANT! Va trebui să îți faci un cont pe Teachable.

Cât timp am acces la workshop?

Atât de mult încât poți să îl lași moștenire și generațiilor care vor urma.

Ce fac dacă nu primesc emailul de confirmare pentru accesarea workshopului?

Te rugăm să dai un ochi în Spam, iar dacă nu îl găsești nici acolo, scrie-ne un email la adresa contact@librariadedesign.ro și facem să fie bine.

Ce fac dacă întâmpin o eroare la plată?

În cazul acesta te rugăm să verifici mai întâi dacă ai fonduri suficiente și dacă nu îți este blocat cardul (banca emitentă te poate ajuta cu această informație). Dacă eroarea persistă, trimite un email la contact@librariadedesign.ro.

Pot să primesc factura dacă sunt persoană juridică?

Claros que si, te rugăm să ne trimiți datele firmei la contact@librariadedesign.ro.

Cât timp ține workshopul?

Workshopul durează o oră și un pic și îl poți parcurge oricând vrei, în ritmul tău.

Voi primi o certificare sau o diplomă la sfârșitul workshopului?

Nope, dar cunoștințele acumulate îți vor rămâne întipărite în minte. F.O.R.E.V.E.R.

Dacă nu este pentru mine workshopul pot primi refund?

Sigur că da. Pentru noi este foarte important ca tu să fii multumit și îți susținem eforturile. Dacă totuși ți se pare că acest workshop nu este pentru tine, ne poți trimite un email la contact@librariadedesign.ro în termen de 14 zile de la începerea workshopului și îți vom înapoia toți banii, fără obligații, fără formulare ciudate de completat și fără niciun comentariu sau întrebări existențiale. Nada. But still, noi credem cu certitudine că îți va schimba modul de ofertare.

Prețurile nu includ TVA. Dacă dorești factură pe persoană juridică, trimite un email cu datele firmei pe adresa contact@librariadedesign.ro. Vei avea factura pe email cât ai zice “mama yo quiero”.