Învață să creezi oferte astfel încât să îți îmbunătățești rata de conversie a clienților cu ajutorul cursului Opțiuni de preț.
Cumpăr acumAtunci când nu ești sigur de prețul pe care ar trebui să îl practici, ajungi să te frustrezi pentru că nu câștigi suficient. Probabil ți s-a întâmplat și ție să scazi din preț, pentru a fi sigur că nu vei pierde proiectul.
... și astfel ajungi să muncești mai mult pentru bani mai puțini. Când munca depusă versus preț nu corespund, trebuie să schimbi ceva. Partea bună este că atunci când îi prezinți clientului o ofertă bine structurată, atât așteptările tale, cât și ale clientului devin clare.
Și este absolut firesc. Cu toate acestea, atunci când un client îți adresează o întrebare și nu știi cum să răspunzi, sădești îndoială în mintea lui. În fond, clientul apelează la serviciile tale pentru că vrea ca un profesionist să îi rezolve problema.
Vei avea acces la 10 lecții video ușor de parcurs, din care vei învăța să creezi oferte de preț după o structură clară.
Este un fișier în format excel care te va ajuta să construiești o ofertă de preț fulgerător de rapid și într-un mod foarte clar.
Pentru a evita orice tip de neînțelegeri sau incertitudini, este recomandat să îi prezinți clientului un mic dicționar prin care să definești livrabilele pe care le pui la dispoziție.
Atunci când îți denumești pachetele într-un mod creativ, dai de înțeles că ești atent la toate detaliile, iar acest lucru te ajută la personalizarea brandului tău. Vei avea acces la o listă cu nume creative, prin care poți să îți valorifici ofertele de preț.
Este un tool care te ajută să ai o evidență clară a livrabilelor pe care poți să le pui la dispoziția clientului, în funcție de cele mai populare industrii. Astfel poți să mergi liniștit la întâlnirea cu clientul, fără să îți faci griji că uiți să incluzi ceva în ofertă.
Dacă vei parcurge workshopul, vei auzi la un moment dat că trebuie să faci o mică muncă de detectiv înainte de întâlnirea cu un client. Ei bine, vei primi ca bonus și o listă de întrebări, împreună cu toate explicațiile necesare, care să te îndrume în discuția propriu-zisă cu un client.
Și pentru că exemplele reale fac ca teoria să fie asimilată mai ușor, îți punem la dispoziție, ai ghicit: un exemplu de ofertă reală, care să te inspire atunci când vei fi nevoit să creezi o ofertă de preț.
Ca să fie treaba treabă, vei avea acces la template-uri în format de InDesign și Keynote, aranjate frumos, pentru a-ți prezenta oferta.
…freelancer specializat în graphic design și branding. Cred cu tărie că designul poate fi învățat de oricine, iar misiunea mea este să îți arăt cât de ușor poți face acest lucru. Nu e rocket science 🚀
Am lucrat ca graphic designer, web designer, ux/ui designer, project manager, consultant si art director la diverse agenții și companii de IT. În orice caz, am renunțat la toate titlurile astea. Fac ce-mi place și ceea ce trebuie făcut.
Munca mea a apărut în diverse publicații digitale, printre care Behance și LogoLounge, iar unele proiecte și-au luat zborul și au ajuns virale. Cel mai cunoscut este The Greatest Brandversations.
Îmi place să creez conținut educațional pentru graphic designeri și să repet că: “Azi eși om, mâine designer”
Peste 200+ de cursanți și-au crescut venitul făcând oferte de preț mai bune
Salut! Ștefan aici. Vreau să îți vorbesc puțin despre ce îți garantez dacă achiziționezi workshopul Opțiuni de preț. Îți vei crește veniturile din proiectele tale de identitate vizuală sau branding. Vei învăța să creezi oferte astfel încât să îți îmbunătățești rata de conversie a clienților. Pe lângă asta vei afla care sunt întrebările care te pot pune în dificultate și vei ști cum să îți pregătești răspunsurile. Folosind materialele puse la dispoziție te vei putea prezenta ca un profesionist care dovedește că își ia în serios muncă.
Ai promisiunea mea că învățând tehnica asta de pricing n-ai să mai faci altfel ofertele. Vei realiza că mindsetul și procesul de lucru sunt atât de firești, încât nici nu știai că ai nevoie cu adevărat de ele. Personal folosesc această modalitate de ofertare de ani de zile și sunt 100% sigur că va funcționa și pentru tine.
Totuși dacă ți se pare că acest workshop nu este pentru tine, ne poți trimite un email la contact@librariadedesign.ro în termen de 14 zile de la începerea workshopului și îți vom înapoia toți banii, fără obligații, fără formulare ciudate de completat și fără niciun comentariu sau întrebări existențiale. Nada. Și nici nu ai de așteptat, pentru că refund-ul este instant. Da e așa de simplu!
Scopul acestui prim video este să te ajute să îți creezi o imagine de ansamblu despre workshop. Îți vei face o idee despre obiectivele pe care le-am setat și vei afla cu ce vei rămâne după ce îl parcurgi.
Această lecție este un mic overview al strategiilor de preț: avantajele și dezavantajele fiecăreia, definim componentele ofertelor de preț, îți dezvălui mici trucuri psihologice. În plus, vei afla care este strategia de preț cea mai eficientă.
Vorbim despre framework: ce este, de ce avem nevoie de el și care sunt componentele lui. Un mic bonus: frameworkul vine și în variantă descărcabilă.
Întâlnirea cu un potențial client poate să îți dea emoții. Ai la dispoziție un mic ghid de bune practici pentru cele 3 momente cheie: înainte, în timpul și după întâlnire. Din categoria: ”Ce este ok să faci” și ”Oh, no! God, please, don’t do it!”
Vei învăța să creezi o ofertă de preț cap-coadă cu ajutorul framework-ului și vei afla câteva informații practice care te vor ajuta să iei cele mai bune decizii atunci când vine vorba de ofertare.
Colaborările merg bine atunci când tu și clientul sunteți pe aceeași lungime de undă (mai ales când vine vorba despre lucruri de bază precum livrabilele). Este important să îți ajuți clientul să înțeleagă exact ce îi oferi, așa că am creat glosarul de definiții, un tool care vine atașat la ofertă, pentru a-ți ușura treaba și pentru a te asigura că nu apar neînțelegeri.
În această lecție vei putea accesa template-urile de InDesign și Keynote ale ofertei de preț. Îți voi lăsa și câteva ponturi despre cum să le completezi și să le personalizezi din punct de vedere estetic + câteva sfaturi pentru momentul în care trimiți oferta clientului.
Hai să o zicem pe aia dreaptă: nimănui nu îi plac întrebările capcană, mai ales atunci când nu ești pregătit pentru ele. În această lecție îți voi arăta cum să le abordezi ca un pro. Iată niște mici hinturi: limbajul corpului, cunoașterea psihicului uman, înțelegerea intențiilor din spatele unor cuvinte, dos and don’ts.
Mare-i fericirea atunci când primești OK-ul de la client și îți confirmă că îți acceptă oferta. Totuși, acesta este momentul în care poți să o cam dai în bară. Din acest video vei învăța cum să nu faci asta.
That’s all, folks! Sperăm că ți-a plăcut acest workshop și că informațiile regăsite aici au fost valoroase pentru tine. Ne străduim să îți punem la dispoziție content de calitate și suntem recunoscători pentru orice feedback.
Acest workshop este pentru tine dacă lucrezi în graphic design și vrei să:
Viteza luminii este mic copil pe lângă viteza prin care primești acces la workshop. INSTANT! Va trebui să îți faci un cont pe Teachable.
Atât de mult încât poți să îl lași moștenire și generațiilor care vor urma.
Te rugăm să dai un ochi în Spam, iar dacă nu îl găsești nici acolo, scrie-ne un email la adresa contact@librariadedesign.ro și facem să fie bine.
În cazul acesta te rugăm să verifici mai întâi dacă ai fonduri suficiente și dacă nu îți este blocat cardul (banca emitentă te poate ajuta cu această informație). Dacă eroarea persistă, trimite un email la contact@librariadedesign.ro.
Claros que si, te rugăm să ne trimiți datele firmei la contact@librariadedesign.ro.
Workshopul durează o oră și un pic și îl poți parcurge oricând vrei, în ritmul tău.
Nope, dar cunoștințele acumulate îți vor rămâne întipărite în minte. F.O.R.E.V.E.R.
Sigur că da. Pentru noi este foarte important ca tu să fii multumit și îți susținem eforturile. Dacă totuși ți se pare că acest workshop nu este pentru tine, ne poți trimite un email la contact@librariadedesign.ro în termen de 14 zile de la începerea workshopului și îți vom înapoia toți banii, fără obligații, fără formulare ciudate de completat și fără niciun comentariu sau întrebări existențiale. Nada. But still, noi credem cu certitudine că îți va schimba modul de ofertare.