Optiuni de pret. Cum sa faci oferte de pret pentru proiectele tale de design.

Opțiuni de preț

60 €

Crează oferte de preț prin care să crești venitul tău per proiect chiar dacă ești la început de drum sau avansat în design.

  • 10 lecții video la subiect (no bullsh*t)
  • Frameworkul principal
  • Documente BONUS
  • Templateuri: INDD, KEY
  • Exemple reale de oferte
  • Acces nelimitat la updateuri
Înscrie-te acum
Înscrie-te acum

Ai îndoieli despre valoarea muncii tale

...și astfel ajungi să te întrebi: ”Am cerut oare prea puțin?” sau ”Am cerut prea mult?”. Dacă tu nu știi să îți evaluezi propria valoare, clientul nu va ști nici măcar pe atât.

Strategiile de preț îți dau bătăi de cap

Știm că partea de business poate fi un turn off total pentru un om creativ. Stai liniștit, nu e rocket science. O strategie de preț te ajută să fii sigur că ești plătit exact așa cum meriți.

Discuțiile cu clienții sunt o adevărată provocare

...mai ales când nu ești pregătit pentru anumite întrebări capcană care pot să apară pe parcurs. Atunci când ești familiarizat cu anumite trucuri psihologice, îți este mult mai ușor să duci discuția într-o direcție favorabilă ție.

Parcurgând cursul vei afla:

  • cum să alegi strategia de preț prin care crești venitul tău per proiect
  • cum să creezi propriu-zis o ofertă de preț;
  • cum adresezi cele mai întâlnite obiecții ale clienților astfel încât să te asiguri că obții proiectul;
  • mici trucuri prin care să educi clienții referitor la modul în care percep valoarea muncii tale;
  • toate acestea într-o singură oră de video, structurat în bucăți acționabile.

Sneak peek

01

Frameworkul

Este un fișier în format excel care te va ajuta să construiești o ofertă de preț fulgerător de rapid și într-un mod foarte clar.

Framework oferte de pret
Glosar de definitii
02

Glosar de definiții

Pentru a evita orice tip de neînțelegeri sau incertitudini, este recomandat să îi prezinți clientului un mic dicționar prin care să definești livrabilele pe care le pui la dispoziție.

03

Denumiri creative pentru pachetele de prețuri

Atunci când îți denumești pachetele într-un mod creativ, dai de înțeles că ești atent la toate detaliile, iar acest lucru te ajută la personalizarea brandului tău. Vei avea acces la o listă cu nume creative, prin care poți să îți valorifici ofertele de preț.

Denumiri creative pentru pachete de preturi
Ghid de librabile pentru companii
04

Ghidul de livrabile pentru companii

Este un tool care te ajută să ai o evidență clară a livrabilelor  pe care poți să le pui la dispoziția clientului, în funcție de cele mai populare industrii. Astfel poți să mergi liniștit la întâlnirea cu clientul, fără să îți faci griji că uiți să incluzi ceva în ofertă.

05

Lista de întrebări pentru clienți

Dacă vei parcurge cursul, vei auzi la un moment dat că trebuie să faci o mică muncă de detectiv  înainte de întâlnirea cu un client. Ei bine, vei primi ca bonus și o listă de întrebări, împreună cu toate explicațiile necesare, care să te îndrume în discuția propriu-zisă cu un client.

Intrebari pe care le pui clientilor
Exemplu de oferta reala
06

Exemplu de ofertă reală

Și pentru că exemplele reale fac ca teoria să fie asimilată mai ușor, îți punem la dispoziție, ai ghicit: un exemplu de ofertă reală, care să te inspire atunci când vei fi nevoit să creezi o ofertă de preț.

07

Template-uri editabile

Ca să fie treaba treabă, vei avea acces la template-uri în format de InDesign și Keynote, aranjate frumos, pentru a-ți prezenta oferta.

Templateuri editabile, InDesign si Keynote
Instructor Stefan Asafti
Autor

Ștefan Asafti

…freelancer specializat în graphic design și branding. Cred cu tărie că designul poate fi învățat de oricine, iar misiunea mea este să îți arăt cât de ușor poți face acest lucru. Nu e rocket science 🚀

Am lucrat ca graphic designer, web designer, ux/ui designer, project manager, consultant si art director la diverse agenții și companii de IT. În orice caz, am renunțat la toate titlurile astea. Fac ce-mi place și ceea ce trebuie făcut.

Munca mea a apărut în diverse publicații digitale, printre care Behance și LogoLounge, iar unele proiecte și-au luat zborul și au ajuns virale. Cel mai cunoscut este The Greatest Brandversations.

Îmi place să creez conținut educațional pentru graphic designeri și să repet că: “Azi eși om, mâine designer”

Ai acces exclusiv la comunitatea privată LDD

...locul în care vei fi înconjurat doar de oameni de calitate, alături de care poți să crești și mai frumos.

Comunitatea Libraria de Design

Află răspunsuri

La orice întrebare ai avea nevoie de răspuns, ne vei avea la dispoziție și suntem fericiți să îți putem fi de ajutor.

Rezolvă probleme

99% din obstacolele cu care te întâlnești, vor fi rezolvate deja de un alt membru al comunității.

Cunoaște oameni faini

Comunitatea este căsuța noastră, unde vei găsi doar persoane cu respectul în buzunar și conținut de calitate.

Designerilor le place

Peste 150+ de cursanți și-au crescut venitul făcând oferte de preț mai bune

Am ales acest curs pentru că este singurul disponibil în comunitatea românească de design. După ce l-am parcurs, am observat un grad ridicat de încredere a clienților față de serviciile pe care le ofer, deoarece am început să justific punctual ce am de oferit și în ce context. De asemenea, am mai multă grijă la factorii psihologici care pot infulența orice discuție cu un client.
Mark Repa
Brand identity designer
Abilitățile de negociere și de prezentare a propriei munci nu au fost dintotdeauna punctele mele forte pentru că de multe ori tindeam să mă subestimez și să muncesc mult mai mult pentru a fi recompensată cu mult mai puțin. Parcurgând cursul, am reușit să îmi structurez mult mai bine ideile despre cum ar putea să reacționeze un client atunci când purtăm o conversație pentru a îi putea oferi niște răspunsuri plasate în direcția potrivită și a anticipa anumite situații inconfortabile.
Cătălina Cimpoeșu
Graphic designer
Cursul “Opțiuni de preț” este unul dintre cele mai valoroase pe piața din România. Fiind în limba română, este ușor de parcurs și de înțeles, în special pentru designerii care sunt la începutul carierei și care doresc să crească valoarea propriului business. Ștefan a cuprins cele mai importante elemente ale procesului de design: negociere, ofertare, diverse moduri în care putem evita întrebări capcană și altele.
Dalibor Vasiljević
Brand Strategist @Rainfall
În urma cursului am acumulat informațiile de care aveam nevoie. Mi-am pus multe întrebări înainte de începerea cursului și eram sigură că răspunsul îl voi găsi aici. Mi-am confirmat că nu există o rețetă sau un ghid de “cele mai bune practici de a fi propriul tău consultant în vânzări”, însă mă bucur că acum există sfaturi și experiențe reale, pe înțelesul tuturor, către a-ți crea propriul ghid a modului tău de lucru - pentru că până la urmă despre asta e vorba, de asta avem nevoie cu toții.
Ioana Alina Ban
Graphic Designer
Salut, sunt Adrian Mironescu, designer de brand din Iași. Tocmai am avut plăcerea să parcurg cursul de pricing realizat de Ștefan. A venit mănușă pe ceea ce fac și chiar într-un moment propice, al unei ofertări importante astfel încât mi-am putut optimiza procesul cu succes. Acest curs de pricing îți oferă o structură logică, cadrul și uneltele prin care să scapi de un stres și să transformi oferta ta într-un deal excelent.
Adrian Mironescu
Brand Strategist @Wiron
Mi-a plăcut enorm acest curs de strategie pentru ofertarea proiectelor! Chiar și după 5 ani de experiență am rămas cu foarte multe idei bune prin care pot să îmi optimizez procesul de ofertare. Ștefan e unul din cei mai buni creatori de conținut pentru designeri din România și face ca totul să pară foarte simplu, ușor de înțeles și de implementat.
Alexandra Necula
Brand designer
Am aplicat întocmai sugestiile tale și țin să-ți spun că au mers 100%, la modul în care clienții merg aproape mereu pe a 3-a variantă, which is awesome, că nu mă așteptam deloc la asta.
Bogdan Andrișan
Graphic Designer
Ce conține cursul

Cuprins

Introducere și obiectivele cursului (3:05)

Scopul acestui prim video este să te ajute să îți creezi o imagine de ansamblu despre curs. Îți vei face o idee despre obiectivele pe care le-am setat și vei afla cu ce vei rămâne după ce îl parcurgi.

Strategii de preț - Cum să aplici teoria în viața reală (12:04)

Această lecție este un mic overview al strategiilor de preț: avantajele și dezavantajele fiecăreia, definim componentele ofertelor de preț, îți dezvălui mici trucuri psihologice. În plus, vei afla care este strategia de preț cea mai eficientă.

Framework-ul - Prezentare generală (2:49)

Vorbim despre framework: ce este, de ce avem nevoie de el și care sunt componentele lui. Un mic bonus: frameworkul vine și în variantă descărcabilă.

Discuția cu clientul - Un ghid de bune practici (9:47)

Întâlnirea cu un potențial client poate să îți dea emoții. Ai la dispoziție un mic ghid de bune practici pentru cele 3 momente cheie: înainte, în timpul și după întâlnire. Din categoria: ”Ce este ok să faci” și ”Oh, no! God, please, don’t do it!”

Cum să creezi oferta de preț folosind framework-ul (9:54)

Vei învăța să creezi o ofertă de preț cap-coadă cu ajutorul framework-ului și vei afla câteva informații practice care te vor ajuta să iei cele mai bune decizii atunci când vine vorba de ofertare.

Glosar de definiții - Livrabile și driveri de valoare (12:30)

Colaborările merg bine atunci când tu și clientul sunteți pe aceeași lungime de undă (mai ales când vine vorba despre lucruri de bază precum livrabilele). Este important să îți ajuți clientul să înțeleagă exact ce îi oferi, așa că am creat glosarul de definiții, un tool care vine atașat la ofertă, pentru a-ți ușura treaba și pentru a te asigura că nu apar neînțelegeri.

Personalizarea ofertei folosind un template (10:00)

În această lecție vei putea accesa template-urile de InDesign și Keynote ale ofertei de preț. Îți voi lăsa și câteva ponturi despre cum să le completezi și să le personalizezi din punct de vedere estetic + câteva sfaturi pentru momentul în care trimiți oferta clientului.

Obiecții - Cum răspunzi la întrebările capcană (7:17)

Hai să o zicem pe aia dreaptă: nimănui nu îi plac întrebările capcană, mai ales atunci când nu ești pregătit pentru ele. În această lecție îți voi arăta cum să le abordezi ca un pro. Iată niște mici hinturi: limbajul corpului, cunoașterea psihicului uman, înțelegerea intențiilor din spatele unor cuvinte, dos and don’ts.

Aprobarea ofertei - Cum să nu o dai în bară pe ultima sută de metri (1:38)

Mare-i fericirea atunci când primești OK-ul de la client și îți confirmă că îți acceptă oferta. Totuși, acesta este momentul în care poți să o cam dai în bară. Din acest video vei învăța cum să nu faci asta.

Concluzie - Gânduri de final (1:08)

That’s all, folks! Sperăm că ți-a plăcut acest curs și că informațiile regăsite aici au fost valoroase pentru tine. Ne străduim să îți punem la dispoziție content de calitate și suntem recunoscători pentru orice feedback.

Cui se adresează

Dacă vrei să înveți cum să îți crești venitul, acest curs este pentru tine.

Vei afla cum să creezi și să implementezi o strategie de preț de la A la Z. Noi îți punem la dispoziție toate materialele necesare + câteva materiale extra pe care le vei putea folosi chiar și de la următoarea colaborare.

  • Graphic designer
  • Logo designer
  • Ilustrator
  • Art director
  • Agenție mică, mijlocie sau Studio
Prețurile nu includ TVA. Dacă dorești factură pe persoană juridică, trimite un email cu datele firmei pe adresa contact@librariadedesign.ro. Vei avea factura pe email cât ai zice “mama yo quiero”.
Level-UP Bundle: Optiuni de pret si Creativ pe legale

Level-up Bundle

Învață să creezi o ofertă de preț prin care să te asiguri că ești plătit așa cum meriți. Protejează-ți munca de riscurile care pot să apară! Economisește 20%

  • Curs Opțiuni de preț (60€)
  • KIT Creativ pe legale (175€)
  • 15+ materiale Bonus
  • Templateuri: INDD, KEY
Vezi detalii